Donează 2%

CAMPANIA 2017 – REDIRECȚIONEAZĂ 2% către Asociaţia pentru dialog şi Educaţie Civică pentru proiectele de îngrijire seniori

Orice contribuabil poate dispune direcționarea a 2% din impozitul pe venit, plătit statului, către orice organizație non-guvernamentală ‒ asociație, fundație etc. ‒ dorește (conform art. 84, alin. 2 din Codul Fiscal). Practic, astfel transmiteți statului modul în care doriți să fie cheltuită o parte din impozitul dvs. pe venit.

Această suma nu reprezintă o sponsorizare sau donație. Ea este, în esență, o parte a impozitului pe venit deja achitat, care poate fi direcționată de către fiecare cetățean în parte către entitatea dorită de acesta. Dacă doriți să sprijiniți activitatea Asociaţia pentru dialog şi Educaţie Civică prin redirecționarea a 2% din acest impozit plătit statului pentru salariul din anul 2013, urmați în ordine pașii de mai jos, până la data de 25 MAI 2016

1: Descărcați și tipăriți formularul

Descărcați formularul potrivit*, precompletat** cu datele Asociaţia pentru dialog şi Educaţie Civică.
Descărcaţi formularul 230

Pentru venituri obținute din alte surse, pe lângă salariu

Descărcaţi formularul 200
*Completați cu datele personale numai unul din aceste formulare, în funcție de situația în care vă aflați.
**Anul trecut în formular trebuie să fie ultimul finalizat, deoarece ne referim la impozitul pe venit din anul financiar încheiat.


2: Completați cu atenție

Formularul se completează de mână, în două exemplare, dintre care unul rămâne la dvs. cu numărul de înregistrare primit la depunere de la Administrația Finanțelor Publice.

Pentru venituri obținute exclusiv din salariu

Completați cu datele de identificare (pct. I) și semnătura. Restul rubricilor nu trebuiesc completate (se completează doar dacă este cazul).

Citiți cu atenție instrucțiunile detaliate pentru completarea formularului 230.

Descarcă anexa informativă

Pentru venituri obținute din alte surse, pe lângă salariu

Trebuie completat formularul 200 la toate capitolele aferente tipului de venit obtinut. Citiți cu atenție instrucțiunile detaliate de completare a formularului.


3: Depuneți formularul

Legea vă permite depunerea formularului prin mai multe metode:

  • Direct la registratura organului fiscal
  • Prin Poșta Română, cu scrisoare recomandată, la Administrația Finanțelor Publice a localității de domiciliu*
  • La Administrația Finanțelor Publice corespunzătoare sursei de venit (de ex. adresa companiei / instituției angajatoare).

Consultați adresele Administrațiilor Finanțelor Publice:

Listă adrese ANAF

*Potrivit legii este acceptată și adresa unde locuiește efectiv deponentul, în cazul în care aceasta este diferită de domiciliu, pentru persoanele fizice care au domiciliul fiscal în România.


Informații utile

Formulare standard

Modelele standard de formular (necompletate), disponibile pe pagina ANAF

Descărcaţi formularul 230

Descărcaţi formularul 200 

Date de completare

Denumire entitate non-profit:
Asociaţia pentru Dialog şi Educaţie Civică

Cod de identificare fiscală a entității non-profit:
18120417

Cont bancar (IBAN):
RO 87 BTRLRONCRT 0086020504

Trimiterea prin Poșta Română

Dacă doriți să trimiteți prin poștă, majoritatea oficiilor poștale lucrează de luni până vineri între 08:00 și 19:00, iar unele oficii poștale sunt deschise și sâmbăta, între 08:00 și 14:00.

Consultaţi programul de lucru

Confidențialitate și informații fiscale

În conformitate cu O.G. nr. 92/2003, art. 11, alin (4), beneficiarii sumelor obținute prin completarea formularelor 230 sau 200 nu pot obține informații cu caracter fiscal din care să reiasă „identitatea vreunei persoane fizice sau juridice”. Contribuabilii sunt singurii care ar putea solicita informațiile fiscale de mai sus. Totodată, în cazul în care doresc, contribuabilii pot să comunice fundației faptul că au depus formularele respective.

 

Cerere Oferta

Ofertă personalizată de servicii

Numele*

Telefon*

E-mail*

Lista serviciilor de îngrijire la domiciliu

Socializare şi evaluare stare generală beneficiarAdministrare medicamenteRidicarea reţetei lunare emise de medicul de familie şi achiziţionarea medicamentelorAdministrare hranăPreparare hrană/ajutor la preparareExercitii fiziceSchimbare lenjerie de patSpălare/călcare rufeCuraţenie în camera clientuluiEfectuare cumpăraturiPlată facturi/alte plăţiPlimbare/deplasare în exteriorActivităţi de îngrijire corporală – duş/baie generalăIgienă intimăÎngrijire unghiiÎngrijire părActivităţi de menaj: măturat/aspirat, spălat pardoseli/alte suprafeţeActivităţi de petrecere a timpului liber: spectacole, conferinţe, excursii la cerere

Lista serviciilor specializate de îngrijire

KinetoterapieReflexoterapieMasaj relaxareSomaticDrenaj limfatic

Serviciu teleasistenţă

Sistemul de îngrijiri la domiciliu oferit de Home Care Services este completat cu un sistem de teleasistenţă prin care beneficiarii primesc o brăţară tip ceas, confecţionată din silicon medical, rezistentă la apă şi conectată wireless la un telefon cu taste mari, dispozitiv legat direct la un Call Center 24h/24, pentru a interveni imediat ce este necesar suportul Home Care Services.

Observaţii

×